مکتب خانه پارسی

مکتب خانه دریچه ای رو به علم و دانش

مکتب خانه پارسی

مکتب خانه دریچه ای رو به علم و دانش

We Spend More, But Have Less; We Buy More, But Enjoy It Less
مکتب خانه پارسی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

ایجاد فایل و پوشه بدون نام در ویندوز

مدیر | چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۳۶ ب.ظ

هنگامی که شما به صورت معمولی یک پوشه را تغییر نام می دهید اگر هیچ عبارتی را در کادر تغییر نام وارد نکنید فایل و یا پوشه شما نام اولی خود را می گیرد شاید شما هم مانند من دوست داشته باشید که بدونید چگونه می توان هیچ نامی را وارد نکرد و فایل و یا پوشه ای بدون نام ایجاد کنید،برای اینکار شما کار دشواری در پیش ندارید و فقط لازم است که به ترفند ساده ی زیر را به کار بگیرید.

برای اینکار دو راه بسیار شبیه به هم و ساده وجود دارد که ما در زیر به آنها اشاره می کنیم و شما با استفاده از هرکدام از این ترفند ها می توانید یک فایل،پوشه و.... بدون نام در کامپیوتر خود داتشته باشید،

روش اول:

روی فایل و یا پوشه ی مورد نظر راست کلیک کرده و Rename را انتخاب کنید،حال کلید Alt را از صفحه کلید نگه داشته و از اعداد سمت راست 0160 را تایپ نمایید وEnter کنید.خواهید دید که به همین سادگی فایل و یا پوشه ی مورد نظر شما بدون نام شده است.

روش دوم:

این روش هم تغیریباٌ همان روش اول است ولی ما برای اینکه بدونید این رو هم برای شما در میگم،در این روش شما همان کارهایی را که در روش اول کرده اید اینجا هم انجام بدهید ولی به جای عدد0160 می توانید عدد 285 را وارد کنید.

 

یادم رفت که بگم شما می توانید فایل و یا پوشه ی بدون نامی را که ایجاد کرده اید.بر روی گوشه و یا فلش و ... ارسال کنید که به همین صورت بدون نام باقی می ماند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی