مکتب خانه پارسی

مکتب خانه دریچه ای رو به علم و دانش

مکتب خانه پارسی

مکتب خانه دریچه ای رو به علم و دانش

We Spend More, But Have Less; We Buy More, But Enjoy It Less
مکتب خانه پارسی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

با سلام عزیزانی که خواستار سفارش دادن محصول هستند میبایست پس از انتخاب کالای مورد نظر خود ، نام آن را به همراه توضیحات درخواستی در قسمت توضیحات ذکر کنند و پس از تایید از طرف مکتب خانه ایمیلی برای آنها ارسال خواهد شد که شامل نحوه انجام کار همراه با توضیحات خواهد بود.

نوع خدمات قیمت (تومان )
طراحی لوگو (لوگو تایپ ، لوگو شخصی ، لوگو ساده) از 5000 تا 100000
طراحی پوستر ، قالب وبسایت و بنر ، کارت ویزیت ، اینفوگرافی از 5000 تا 500000
برنامه نویسی ( OS App ) از 60000 تا 1000000
تبلیغات در مکتبخانه 5000 ماهیانه
فتوگرافی و آلبوم تصاویر و کاور آلبوم خواننده از 10000 تا 500000

توجه : مشکلی که برای برخی از دوستان سفارش دهنده پیش می آید هاهنگ نبودن طرح با نمونه ی ذهنی افراد است لذا از تمامی دوستان خواهشمندیم که هنگام سفارش تمامی ویژگی هایی را که میخواهند طرح مورد نظر داشته باشد ذکر کنند تا خدایی نکرده نه ما متضرر شویم نه شما البته این بیشتر شامل حال افراد وسواسی میباشد که به قولی میخواهند طرحی یونیک داشته باشند!

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.