مکتب خانه پارسی

مکتب خانه دریچه ای رو به علم و دانش

مکتب خانه پارسی

مکتب خانه دریچه ای رو به علم و دانش

We Spend More, But Have Less; We Buy More, But Enjoy It Less
مکتب خانه پارسی
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

۲۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

هوش ریاضی خودتان را بیازمایید

مدیر | پنجشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۴ ق.ظ

به شکل زیر توجه کنید، با توجه به اعداد داده شده، عدد مناسب را بیابید...

جواب تست را از مدیریت بخواهید. (درقسمت نظرات)

برگرفته از آی هوش

  • مدیر

آیا ما در یک ماتریکس زندگی میکنیم ؟

مدیر | چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۷ ب.ظ

چندی پیش یکی از اساتید خوبم این مسئله را در پایان کلاس ذکر کردند که ممکن است که ما در یک ماتریس زندگی کنیم ( البته در حد نظریه )

به فکر افتادم که معنای آن را بیابم و پس از جستجوهای بسیار و خواندن مطالب بسیار به این مطلب رسیدم ، گفتم شاید خالی از لطف نباشد که آن را با دوستان مکتب خانه ای خود در میان بگذارم ، مخصوصا علاقه مندان به علم فیزیک ..

  • مدیر

101 نکته که هر دختر و پسر قبل از ازدواج باید بداند!

مدیر | دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۱۳ ق.ظ

شاید در نگاه اول ساده باشد. خیلی ها می گویند اینکه دختر و پسر همدیگر را بخواهند و مهرشان به دل هم بیفتد دیگر تمام است. دیگر می ماند کار های بزرگترها و تعیین وقت عقد و عروسی و مهریه و در آخر هم جهیزیه , اما به همین سادگی ها هم نیست. دختر و پسر قبل ازدواج جدای از داشتن علاقه به یکدیگر خیلی نکات دیگر باید بدانند تا ازدواج موفقی داشته باشند , از نکات حقوقی و مذهبی گرفته تا روان شناسی سلامت جنسی و ...

این مقاله ی بی نظیر به بررسی تمام بایدها و نبایدهای قبل و بعد از ازدواج میپردازد.

 

لینک دانلود

برگرفته از bbooks

منتظر نظرات سازنده شما هستیم - مکتب خانه پارسی

  • مدیر

زوم بر روی تصویر تا 1000 برابر، بدون کاهش کیفیت

مدیر | چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۶ ب.ظ
همانطور که میدانید در کلیه نرم افزارهای ویرایشگر تصویر، حتی پیشرفته ترین آنها همانند فتوشاپ، پس از بزرگنمایی یا به اصطلاح زوم بر روی یک تصویر، به طور طبیعی کیفیت آن کاهش می یابد. اما هم اکنون قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که در اصل با استفاده از یک ابزار خاص انجام میشود و به وسیله آن میتوانید تا 1000 برابر بر روی یک عکس زوم کنید، بدون اینکه اندکی از کیفیت عکس مورد نظر کاهش یابد. تا حدودی این موضوع غیر ممکن به نظر میاید اما میتوانید آن را امتحان کنید!

  • مدیر

فعال نمودن حساب کاربری Administrator در ویندوز 7

مدیر | چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ
قطعأ شما نیز تاکنون نام ویندوز 7 -ویندوز جدید مایکروسافت- را شنیده‌اید. ویندوز 7، که در حال حاضر در نسخه آزمایشی خود به سر می‌برد برای کلیه کاربران قابل دانلود است و کاربران زیادی نیز تاکنون آن را نصب نموده‌اند. اگر شما نیز این ویندوز را نصب کرده و استفاده کرده باشید حتماً می‌دانید حساب کاربری Administrator یا مدیر، به دلایل امنیتی در آن به شکل پیش‌فرض، فعال نیست و امکان ورود با Administrator وجود ندارد. در این ترفند به معرفی نحوه فعال‌سازی اکانت Administrator در ویندوز 7 می‌پردازیم.

  • مدیر